“Bosnalijek” – društveno odgovorno preduzeće godine

12/15/2007 0

Kompanija Bosnalijek d.d. Sarajevo je pobjednik prvog takmičenja za društveno odgovorno preduzeće godine u BiH, koje se odvijalo pod sloganom "Dobro se dobrim vraća".

Takmičenje su organizovali fondacija Mozaik sa partnerima, Udruženjem građana Inhouse i udruženjem CSRplus. Danski ambasador u BiH, Niels-Jorgen Nehring uručio je nagradu direktoru Bosnalijeka, Edinu Arslanagiću, na sinoćnjoj ceremoniji održanoj u Domu mladih u Sarajevu.

Bosnalijek je odnio pobjedu i u kategoriji odgovorne poslovne prakse, saopšteno je iz ove kompanije.

Direktor Bosnalijeka je čestitao organizatorima na promovisanju globalne inicijative o društvenoj odgovornosti kompanija u BiH, te istakao primjer Bosnalijeka čija je misija stalno unapređenje kvaliteta poslovanja, uz istovremeno podržavanje aktivnosti od opšeg društevnog značaja u BiH.

"Kao nosioci nagrade 'Društeno odgovorno preduzeće 2008. u BiH', sa još većim zadovoljstvom nastavićemo ulaganje u ljudske potencijale, kvalitet naših proizvoda i saradnju sa širom zajednicom.

Činjenica da je naša praksa u skladu sa osnovnim elementima danas definisane društvene odgovornosti kompanija, samo nam potvrđuje da smo na pravom putu", izjavio je Arslanagić.

Finaliste takmičenja, pokrenutog u avgustu 2007. godine, birala je Prvostepena stručna komisija, čiji su članovi predstavnici akademskog, vladinog, neprofitnog i sektora medija u BiH.

Vrhovna komisija, kojom je predsjedavao ambasador Dimitris Kourkoulas, šef Delegacije Evropske komisije u BiH, odabrala je pobjednike po kategorijama, te pobjednika ukupnog takmičenja.

Pored Bosnalijeka, finalisti takmičenja bili su BH Telecom, DHL, Energoinvest, Linden, PC Kids, Procredit bank, Širbegović i Tržnica Banjaluka. Širbegović je pobjednik u kategoriji korporativna filantropija, a PC Kids u kategoriji dobrotvorni marketing.

Koncept, prema kojem preduzeća brigu o društvu i okolini integrišu u svoj rad i u odnos sa relevantnim faktorima na dobrovoljnoj osnovi, Evropska komisija definiše kao Društvenu odgovornost preduzeća (DOP), prenosi Onasa.

Ostavite komentar »