Hrana za dug život

03/25/2008 0

Ključni faktor za zdrav način života i samim tim i duži život jeste ishrana. Hranom se mogu spriječiti neka opasna oboljenja, a ona je značajna i za ljepši izgled i bolji osjećaj o samom sebi. U nastavku slijedi popis namirnica koje bi se trebale naći u vašem frižideru i zasigurno na vašem stolu.



Paradajz igra značajnu ulogu u prevenciji raka prostate, stoga ga stručnjaci toplo preporučuju muškarcima. Posebno je važno naglasiti da se veća količina zdravih sastojaka nalazi u kuhanom paradajzu, odnosno u paradajz sosovima. Zato kada jedete špagete ili pizzu tražite dodatnu porciju sosa.


Zaista je nepotrebno govoriti o pozitivnim učincima morske hrane na ljudsko zdravlje. Morski plodovi bogati su cinkom i proteinima zato je poželjno barem jednom sedmično jesti neki plod mora.

Brokula je tajno oružje u borbi protiv opasnih oboljenja kao što su rak ili srčani problemi, a osim toga predstavljaju savršen izbor kada ste na dijeti i želite se riješiti suvišnih kilograma. U kombinaciji sa bijelim lukom, brokula može biti prava poslastica.

Zobena kaša puna je B vitamina i djeluje smirujuće ukoliko ste pod stresom ili kada ste nervozni.

Integralna riži u sebi sadrži sve što vam je potrebno za zdrav i dug život, ali i za dobro raspoloženje. Ukoliko vam se ne sviđa ukus kuhane integralne riže, pokušajte je kombinovati sa lukom i mrkvom ili možda čak i sa paradajz sosom – tako ćete spojiti dvije izuzetno zdrave namirnice.

Orasi, bademi i lješnjaci, pored toga što su izuzetno ukusni i mogu zamijeniti neki kalorični međuobrok, također su bogati vitaminom E koji vam je potreban za očuvanje zdravog srca. Orasi, bademi i lješnjaci, u kombinaciji sa voćem, mogu biti odličan desert.

Voda je od ključnog značaja za dobro funkcionisanje metabolizma i zato je stručnjaci preporučuju u neizmjernim količinama. Neka se u vašoj blizini uvijek nađe čaša vode i nemojte čekati da ožednite kako biste se napili vode.

(Intermezzo)

Ostavite komentar »