Izbor društveno odgovornog preduzeća DOBRO 09

07/18/2008 0

Kampanja za Izbor društveno odgovornog preduzeća DOBRO 09, kojoj je cilj promocija dobrovoljnih i humanih
aktivnosti kompanija koje posluju u Bosni i Hercegovini, zvanično je
počela. Institucije, kompanije,
organizacije i pojedinci mogu nominovati kompanije za koje smatraju da djeluju
društveno odgovorno. Kampanja DOBRO
09, koju organizuje Fondacija Mozaik, usmjerena je prema preduzećima
i menadžmentu koji svojim primjerom angažovanosti u društvu i odgovornosti
prema njemu predstavljaju nosioce razvoja u Bosni i Hercegovini.


"Fondacija Mozaik i ove godine želi promovisati dobru praksu preduzeća i nagraditi one koji su
kroz doprinos ekonomskom razvoju pomogli u izgradnji boljeg društva. Prednosti
društveno – odgovornog poslovanja su da preduzeća, koja vrlo ozbiljno
prilaze društvenoj odgovornosti, ostvaruju bolju tržišnu poziciju i perspektivu
za dugoročne profite. S druge strane, čuva se okoliš, zaposleni su
zadovoljniji, te se obezbjeđuju sredstva za pomoć ugroženima. Pozivamo sva preduzeća koja vode brigu o svojim zaposlenima kao i o
lokalnim zajednicama u kojima posluju da se prijave za DOBRO 09", izjavio je direktor Fondacije Mozaik Zoran Puljić.

Prošle godine je kao društveno
najodgovornije preduzeće odabran Bosnalijek,
koji je bio ukupni pobjednik i pobjednik u kategoriji "Odgovorne poslovne
prakse". U kategoriji "Koorporativna filantropija" pobijedila je kompanija
"Širbegović", dok je u kategoriji "Dobrotvorni marketing" pobijedila firma "PC
Kids".

Slogan ovogodišnje
kampanje je "Dobro je biti dobar", a pravo učešća imaju sva preduzeća
registrovana u Bosni i Hercegovini.

Ostavite komentar »