20 godina Goledn Drum-a

09/05/2013 0
20 godina Goledn Drum-a

Međunarodni oglašivački festival Golden Drum održaće se od 9. do 11. oktobra 2013. u Portorožu, u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore i proslaviti 20. godišnjicu!

U okviru trodnevnog festivalskog programa, svi učesnici će imati priliku da poslušaju vrhunske svjetske stručnjake u oblasti kreativne industrije, kao i najveće kreativce koji će dati osvrt na reklamnu industriju u proteklih 20 godina, koliko postoji ovaj festival.

O tome, šta je novo ove godine, razgovarali smo sa Barbarom Krajnc, direktoricom Slovenačke oglašivačke komore, koja je već treću godinu zaredom izvršna direktorica festivala.

Kao prvo da vas pitamo, koji su rokovi za prijavu radova i učesnika?

Rok za prijavu radova bio je do 4. septembra, a svi učesnici mogu da se registriruju po povoljnijim uslovima, uz smanjenu kotizaciju do 16. septembra 2013. Ulaz na Festival, za sve studente, prvi dan je besplatan.

Šta će biti novo u programu ove godine?

Program 20. Golden Drum festivala ove godine će biti posebno zanimljiv zbog dolaska Stefana Sagmeistera, svjetski priznatog dizajnera koji je kreirao naslovne strane albuma za najveće svjetske muzičke zvijezde kao što su: The Rolling Stones, Lou Reed, Aerosmith, David Byrne te za muzej Guggenheim i TV kanal HBO.

Na festival dolazi i Simon Schwaighofer, kreativni direktor Red Bull Creative, in-house agencije Red Bull-a, kao i Donald Gunn, osnivač i direktor renomiranog Gunn Report-a koje svake godine objavljuje najkreativnije radove i dostignuća u proteklom periodu. Također, Folker Wrage, regionalni kreativni direktor agencijske mreže McCann, Rogier Croes, vizionar i pokretač novih trendova u oglašavanju, iz agencijske mreže MEC, Mikhail Elagin, glavni kreativni direktor ruske nezavisne agencije Twiga, koja važi za jednu od najuspješnijih agencija u regiji i na svetu, Ravid Kuperberg, trener kreativnog mišljenja u advertisingu, Christian Mix-Linzer, jedan od najpoznatijih kreatora zvuka za klijente iz Berlina, kao što su: Audi, Porsche, Hyundai, Ebay, Google, Orange i McDonalds.

Pored kreativne akademije, na ovogodišnjem festivalu, tradicionalno gosti će biti najuglednije agencijske mreže i nezavisne agencije, a ove godine ćemo prvi put u programu imati i digitalnu i medijsku akademiju (Media Academy by MEC i Digital Academy by Razorfish). New Agenda Sessions je na programu i ove godine sa dvije teme: Branded contend i Entertaiment, kao i povezivanje kreativne i start up industrije. Vrijedi pomenuti, da se mladima na Zlatom Bubnju pruža jedinstvena šansa da pokažu svoju kreativnosti. Bit će i u mogućnosti da na Portfolio speed dating-u svoj CV predstave najpoznatijim kreativnim direktorima iz svijeta.

Takmičenje Golden Drum-a vrijedi za najbolje takmičenje kreativnih reklama u ovom djelu Evrope. Takmičari iz 37 zemalja svake godine traže odgovor, ko ima najbolje radove i najkreativnije reklame. Šta možemo ove godine očekivati?

Takmičarski dio festivala i dalje je podijeljen na dvije sekcije: Single Channel, koji nagrađuje radove koji najbolje i najkreativnije koriste jedan komunikacijski kanal i Multi Channel, koji nagrađuje najbolju kreativnu integraciju više komunikacijskih kanala. Predsjednik Single Channel žirija je Enric Nello, generalni kreativni direktor za digital, Grey Spain, dok Jaime Mandelbaum, glavni kreativni direktor Y&R Central & Eastern Europe, Češka, rukovodi Multi Channel žirijem. Novost na ovogodišnjem Festivalu je i to što će se po prvi put dodijeliti Golden Watch Award za najboljeg kreativnog direktora kampanje koja je osvojila najviše poena na ovogodišnjem festivalu, a sama ceremonija dodjele nagrada teći će paralelno za Single Channel i Multi Channel sekcije.

Kao i svake godine, Young Drummers, kreativci, mlađi od 30 godina se  do 10. septembra mogu prijaviti za Publicis Drum Award. Najbolja ekipa, koja za samo tri dana napravi najbolju kampanju, dobit će priliku da je predstavi pred punom festivalskom dvoranom i osvoji nagradu od 5.000 eura, kao i jedinstveno mentorsko iskustvo od strane Publicis Grupe i  mnogobrojne kontakte sa mladim kreativcima iz cijele Evrope.

(Intermezzo)

Ostavite komentar »