“Tojota” najprodavaniji brend u prvih devet mjeseci

10/30/2013 0
“Tojota” najprodavaniji brend u prvih devet mjeseci

“Tojota” je u prvih devet mjeseci 2013. godine prodala ukupno 7,41 miliona automobila, što je Japancima bilo dovoljno za lidersku poziciju među proizvođačima.
Na drugom mjestu po prodaji u periodu od januara do septembra se nalazi “Dženeral Motors” sa 7,25 miliona, dok bronzanu medalju oko vrata trenutno ima “Folksvagen” sa 7,03 miliona prodatih automobila. “Tojota” je 2011. godine zbog katastrofalnog zemljotresa i cunamija koji je pogodio Japan pala na treće mjesto, ali se već prošle godine vratila na vrh.

Što se srpskog tržišta tiče, septembar je bio mesec u kojem se tradicionalno dobro prodaju automobili. Septembarska prodaja bolja je od avgustovske za 5,72 odsto, a ukupna prodaja je sa 1.591 porasla na 1.682 vozila. Putnički automobili su sa plasmanom od 1.533 komada zabeležili porast od 4,64 odsto, dok je LKV sa 149 vozila ostvario plus od 18,25 odsto. Da li je poboljšanje značajno, najbolje je da se utvrdi poređenjem sa prethodnim godinama – u odnosu na isti mesec 2012., ukupna prodaja je pala za jedan odsto, dok je “minus” u odnosu na 2008. godinu čak 60,77 odsto!

(Blic/Intermezzo)

Related posts:

Ostavite komentar »